Haber Detayı
23 Ocak 2019 - Çarşamba 06:39 Bu haber 63081 kez okundu
 
Hedef Daha Fazla İhracat
Sektörde 25 yılını geride bırakan Türkel Fuarcılık, 2019 yurt dışı fuar takvimine Afrika ve Ortadoğu’da yeni eklediği fuarlarla çalıştığı sektörlerin hem ihracat artışını hem de Pazar çeşitliliğini hedefliyor.
YAPI Haberi
Hedef Daha Fazla İhracat

Sektörde 25 yılını geride bırakan Türkel Fuarcılık, 2019 yurt dışı fuar takvimine Afrika ve Ortadoğu’da yeni eklediği fuarlarla çalıştığı sektörlerin hem ihracat artışını hem de Pazar çeşitliliğini hedefliyor.

 

Hazır giyim sektöründe Ürdün ve Kenya pazarlarını sunan firma; inşaat, ağaç işleme ve mobilya yan sanayi sektörlerine de Dubai, Mısır, Kamerun ve Kenya ile çeşitlilik katacak.

 

Eylül ayında Kahire’de gerçekleştirilecek zemin ve duvar fuarı ile de Mısır’da son 2 yıldır yükselen inşaat pazarından Türk firmalarının pay alması için önemli bir fırsat olacaktır.

 

Ayrıca suların durulduğu ve tekrar ayağa kalkmaya başlayan Libya pazarı,  ve THY’nin yakın bir zamanda uçuşlara başlaması ile tekrar ülkemiz için çok önemli bir pazar olmaya başlayacaktır. Türkel Fuarcılık kasım ayında Libya – Trablus’ta organize edeceği inşaat ve dekorasyon fuarı ile ihracatçılarımıza yepyeni bir fırsat sunuyor.

 

Görüşüne başvurduğumuz Türkel Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Korhan Yazgan, üretici firmalarımızın ciroları içinde ihracatlarının payının en az 50 olması gerektiğini ifade etti.

 

Ülke olarak 2023 ihracat hedefi 500 milyar doları yakalamak için firmalarımızın yönünü yurt dışına çevirmesi, Afrika ve Ortadoğu pazarlarındaki paylarını arttırmaları gerekiyor.

Kaynak: (Türkel Fuarcılık) - Türkel Fuarcılık Editör:
Yorumlar
Haber Yazılımı