Haber Detayı
31 Mayıs 2018 - Perşembe 22:31 Bu haber 38541 kez okundu
 
Koçtaş, Perakende Sektöründe 22’inci Yılını Ankara Panora Mağazası İle Kutladı
Alp Önder Özpamukçu: “Koçtaş, 22 yılı geride bırakırken yepyeni bir marka yolculuğuna adım attı”
YAPI Haberi
Koçtaş, Perakende Sektöründe 22’inci Yılını Ankara Panora Mağazası İle Kutladı

Alp Önder Özpamukçu: “Koçtaş, 22 yılı geride bırakırken yepyeni bir marka yolculuğuna adım attı”

 

Ev geliştirme sektörünün lideri Koçtaş, Ankara’daki yeni mağazasını müşterilerinin yoğun ilgi gösterdiği buluşma alanlarından biri olan Çankaya’daki Panora AVM’de açtı. Koçtaş’ın yeni nesil mağazacılık anlayışını yansıtan Panora mağazasının açılışı vesilesiyle görüşlerini aktaran Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu “Koçtaş, tam 22 yıl önce 24 Mayıs 1996 günü perakendeye adım atarak, belki de sektörün bugününü etkileyen çok önemli bir süreci başlattı ve yıllar içinde perakende sektörünün en önemli oyucularından biri haline geldi. Başarılarla dolu 22 yılı geride bırakırken yeni yaşımızda yepyeni bir marka yolculuğuna adım attık. ‘Güzel Fikir’ sloganıyla güzel ev hareketini başlattık” dedi.

 

Ev geliştirme perakendeciliğinin lider kuruluşu Koçtaş, yeni mağaza açılışlarının yanı sıra mevcut mağazalarını yeni nesil mağazacılık anlayışı ile yenileyip, daha ulaşılabilir olmayı sürdürüyor. Ankara’daki yeni mağazasını müşterilerinin yoğun ilgi gösterdiği buluşma noktalarından biri olan Panora AVM’de açan Koçtaş, her bütçeye hitap eden uygun fiyatlı seçenekleriyle, Eryaman, Gordion AVM, Ankamall AVM ve Panora AVM olmak üzere Ankara’daki toplam 4 mağazasında müşterilerine benzersiz alışveriş deneyimi sunmaya devam ediyor.

 

Alp Önder Özpamukçu: “Koçtaş, başarılarla dolu 22 yılı geride bıraktı”

 

Panora mağazasının açılışı sebebiyle görüşlerini aktaran Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu, Koçtaş’ın ev geliştirme perakendeciliğinin açık ara lider markası konumunda olduğunu belirtti. Özpamukçu: “Panora mağazamızın açılışı aynı zamanda bizim için çok anlamlı bir döneme denk geldi. Koçtaş, tam 22 yıl önce 24 Mayıs 1996 günü perakendeye adım atarak, belki de sektörün bugününü etkileyen çok önemli bir süreci başlattı ve yıllar içinde perakende sektörünün en önemli oyuncularından biri haline geldi. Koçtaş’ın bugün ulaştığı noktaya baktığımızda, başarılarla dolu 22 yılı geride bırakmanın mutluluğunu ve gururunu yaşıyoruz” dedi.

 

Koçtaş’ın yeni yaşında yepyeni bir marka yolculuğuna da adım attığını vurgulayan Özpamukçu, ‘Güzel Fikir’ temasıyla hayata geçirilen güzel ev hareketinin kısa zamanda çok büyük ses getirdiğini ifade etti. Özpamukçu sözlerini şöyle sürdürdü: “Yaşam alanlarını güzelleştirmek isteyenlerin ilham kaynağı olarak, geçtiğimiz haftalarda ‘Güzel Fikir’ sloganıyla başlattığımız güzel ev hareketiyle müşterilerimize sesleniyor ve onlara ev yenileme serüveninin her noktasında destek oluyor; mevcut eşyalarımızla dahi uygun bütçelerde yepyeni çözümler üretilebileceğini gösteriyoruz.”

 

“Tüm süreçlerimizde dijitalleşmeyi odağımıza alıyoruz”

 

Çağın gerekliliklerini ve sürekli değişen, dönüşen müşteri beklentilerini yakından takip eden, tüm süreçlerinde dijitalleşmeyi odağına alan Koçtaş’ın, kayıtlı müşteri ciro oranını yılın ilk çeyreğinde geçtiğimiz yıla oranla yüzde 14’ten yüzde 83’e çıkardığını söyleyen Özpamukçu: “Veriye odaklanma stratejimiz çerçevesinde, perakende müşterileri içerisinde Koçtaş Kartlı işlem ciromuzu 2017 yılı içinde ise yüzde 7’den yüzde 75’e yükseltmiştik. Bir markanın müşterisine en üst seviyede deneyim sunması, onların ihtiyaç ve beklentilerini en doğru şekilde karşılaması, ancak onları çok iyi tanımakla mümkün. Biz müşterilerimizi artık çok daha iyi tanıyor, onlara gerçekten ihtiyaçları olan, ilgilerini çekebilecek ve onlara özel teklifler sunabiliyoruz. Bu anlamda Koçtaş olarak geçtiğimiz yıl başından beri bu alanda ciddi inisiyatifler almış durumdayız” dedi. 

 

Koçtaş, çok kanallı perakendecilikte yurtdışındaki en iyi örnekler seviyesine çıkacak”

 

Koçtaş’ın 2017 yılını başarılı bir şekilde tamamladığının altını çizen Özpamukçu sözlerine şöyle devam etti: “Koçtaş’ın, büyük mağazalar, Koçtaş Fix’ler ve dijital platformlarındaki satışları ile büyüme oranı iki haneli rakamlarda gerçekleşti. Tüm satışlarımızın içinde dijitalin payını son birkaç yıl içerisinde 2 katına yükselttik. Buna ek olarak, geçtiğimiz sene web sitemizde yer alan ürün sayımızı 65 artırarak toplamda 40 bin adet ürünü satışa sunduk. Bu yıl da e-ticaret sitemizin altyapısını tamamen yenileyerek, web sitemizi çok kanallı perakendecilikte yurtdışındaki en iyi örnekler seviyesine çıkaracağız.”

 

“Çimentodan çiçeğe her türlü ihtiyacı tek çatı altına toplayan bir markayız”

 

Koçtaş’ın, organize perakende içinde ev geliştirme sektörünün ciro bazında pazar lideri olduğunun altını çizen Özpamukçu, Türkiye genelinde 19 ilde 250 bin metrekareye yakın satış alanında müşterileri ile buluştuklarını ifade etti. Özpamukçu: “Müşterilerimizin evlerini güzelleştirmek amacıyla çimentodan çiçeğe, 35 bin adet farklı ürünle, her türlü ihtiyacını tek çatı altında toplayan bir markayız. En son Mart ayında yaptığımız Cevahir mağazamızdaki yenileme ile birlikte bu yıl tüm büyük mağazalarımızın dönüşümü tamamlanmış oldu. Tüm bu format değişimi için şimdiye kadar 80 milyon TL’lik yatırım yaptık. Şimdi de Ankaralıları Panora mağazamızda yeni formatımızla karşılamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Yenilenmiş mağaza formatımızda, müşterilerimizin mağaza içi yolculuklarını kategoriler arasından geçerek yapmalarını sağlıyoruz. Belirginleştirdiğimiz ana koridor ile birlikte, tüm kategorileri kendi içinde birer dükkân haline getirerek, tüm alanları müşterimize dokunacak ve ilham verecek şekilde tasarlıyoruz. Müşterilerimizi daha güçlü ürün gamı ve iddialı fiyatlarıyla, yenilenen dekorasyon ve aydınlatma ürünlerimizi görmeye ve yepyeni showroom alanlarımızı incelemeye davet ediyoruz ” dedi.

Kaynak: (Lobby Pr) - Lobby Pr Editör:
Yorumlar
Haber Yazılımı