Haber Detayı
07 Mart 2018 - Çarşamba 10:34 Bu haber 24325 kez okundu
 
REHAU 2017 Yılında 20 Büyüme Gösterdi
REHAU Pencere ve Kapı Sistemleri Satış Yöneticisi Mehmet Yavuz Dinçel‘den katıldıkları Avrasya Pencere Fuarı ve 2018 yılı hedefleriyle ilgili bilgiler aldık.
PENCERE CEPHE Haberi
REHAU 2017 Yılında 20 Büyüme Gösterdi

REHAU Pencere ve Kapı Sistemleri Satış Yöneticisi Mehmet Yavuz Dinçel‘den katıldıkları Avrasya Pencere Fuarı ve 2018 yılı hedefleriyle ilgili bilgiler aldık.

 

2017 Yılını firmanız açısından değerlendirir misiniz, ne gibi çalışmalar yaptınız?

 

2017 Yılı sektör ve firmamız açısından gayet verimli bir yıl oldu. REHAU olarak bir önceki yıla göre çok daha iyi bir performans gösterdik. Her geçen yıl kaliteden ödün vermeden doğru çalışma partnerlerimiz ile hedeflerimizin üzerine ekleyerek devam ediyoruz. 2017 Yılında firmamız bir önceki yıla göre gerek yeni çalışma partnerlerimiz, gerekse yeni kazandığımız inşaat firmaları ve nihai tüketiciler ile yüzde 20 büyüme gösterdi. Ayrıca firmamız kaliteden ödün vermeden sistemine dâhil ettiği yeni ürünler ile de müşterisine geniş seçenek alternatifleri sunuyor. 2017 Yılı sektörümüz açısından ise çok hareketli, her zamanki gibi tatlı rekabetin yaşandığı, birçok firmanın hedeflerini yükselttiği dinamik bir yıl oldu.

 

Sektörümüzde karşılaştığınız problemler ve çözüm yolları hakkında görüşlerinizi öğrenebilir miyiz?

 

Sektörün en temel problemi yetişmiş insan kaynağı. REHAU bunu eğitim programları ile aşmaya çalışıyor. Meslek liseleri ile işbirliğimizi 2018 yılında üniversitelerle işbirliğine taşıma hedefimiz var.

 

2018 yılı için hedefleriniz ve yapmayı planladığınız çalışmalar hakkında bilgi verir misiniz?

 

2018 Yılı Mart ayında TÜYAP’ta yapılacak Avrasya Pencere Fuarı’nda her seneki gibi yine bizler için çok değerli dostlarımız, çalışma partnerlerimiz ve müşterilerimiz ile beraber olacağız. Yine her seneki gibi firmamızın yurtdışındaki fuarları devam etmekte olup, dünya firması olduğunu her yerde ispatlamaktadır. Bunun haricinde henüz planlamalarını yaptığımız netleşmeyen sektörel çalışmalarımız da yine aynı şekilde devam edecek.

 

Bu sene İstanbul Avrasya Pencere Fuarı’na katılma amacınızı ve fuardan beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?

 

REHAU markasının bilinirliliğini güçlendirmek ve ulaşamadığımız mimarlar ve müteahhit firma sahipleri ile görüşme şansını elde etmeyi amaçlıyoruz. Aynı zamanda fuarda sergilediğimiz yeni ürünleri, bayilerimizle ve iş ortaklarımızla buluşturacağımız için heyecanlıyız.

 

Fuarda sergilediğiniz yeni ürünler hakkında bilgi ver misiniz?

 

Halihazırda Türkiye pazarında benzeri olmayan Geneo Inovent entegre havalandırma sistemli penceremizi bu sene yine katılımcılarımızın beğenisine sunacağız. Ayrıca sektörde örneği pek bulunmayan Neferia isimli gizli kanat sisteme sahip sistemimizin tanıtımını gerçekleştireceğiz. İlave olarak, geçen sene tanıtımı yapılan panoramik görünüme sahip Synego Hebeschıebe sistemini sergileyeceğiz.

 

Fuarın sektörümüze ve firmanıza katkıları hakkındaki görüşlerinizi öğrenebilir miyiz?

 

Konusunda bölgenin en büyük ve kapsamlı fuarı olan bu organizasyonun tüm katılımcı firmalara, sektör temsilcilerine ve ziyaretçilere oldukça olumlu katkısı olduğu kanaatindeyim. Firmaların yeni ürünlerini tanıtma fırsatları bulduğu fuarlarda, sektör temsilcileri ve profesyoneller tüm gelişmeleri yakinen takip etme fırsatı buluyor. Bizler de rakip firmaların ürünleri ve yenilikleri hakkında bilgi sahibi oluyoruz.

 

2017 Yılında en çok talep gören ve tercih edilen ürünleriniz neler oldu?

 

Sistemlerimiz içinde bulunan 70 mm yapı derinliğine sahip profil sistemlerimiz oldukça tercih edildi. İlave olarak, REHAU bünyesinde en son tasarlanan sistem olma özeliğine sahip 80 mm yapı derinliğine sahip Synego profil sistemi nitelikli birçok projede yer aldı ve her geçen gün özellikleri ile ön plana çıkıyor. Profil sistemleri üzerinde malzeme detayı ile benzeri olmayan (RauFipro) Geneo sistemi aynı şekilde tercih edildi.

 

Son olarak okuyucularımıza iletmek istediğiniz bir mesajınız veya öne çıkarmak istediğiniz bir konu var mı?

 

Fuarlara katıma sebebimiz, katılımcıların kaliteli ürünleri görerek bilinçlenmelerini sağlamak, ihtiyaçları doğrultusunda kaliteli ürünlere yönlendirmektir.

 

Kaynak: () - Golin Editör:
Yorumlar
Haber Yazılımı