TEDARİK DERGİSİ

KAPI PANELİ

Soytaş Group “10 Yıl kesin garanti taahhüdümüzle %100 müşteri memnuniyeti sağlamaktayız“

Şubat 13
12:53 2014

Soytaş Group, İhracat Bölge Sorumlusu Ömer Faruk Geyik’le 2013 Yılı Değerlendirmeleri ve 2014 Yılı Hedefleriyle ilgili Bilgiler aldık.

Firmanız ve ürünleriniz hakında bilgi verir misiniz?

1999 yılında kurulan SOYTAŞ GROUP, kuruluşundan bu yana sektöre verdiği hizmetlerle sadece Türkiye’de değil, dünyada da hatırı sayılır bir üne sahip olmuştur. PVC ve AL kapılarda kullanılan sandviç panellerin üretiminde lider firmalardan biri haline gelmiştir. Gelişen ve değişen süreçte şık, fonksiyonel, estetik ve ekonomik PVC Dekoratif Kapı Panelleri ve Düz Sandviç Panellerini üreten SOYTAŞ GROUP, mekanları daha da yaşanır hale getirmek için çözümler sunmaya devam etmektedir.

Ürünlerimiz;  Pvc Sade Paneller  ve  Pvc Kapı Panelleri  iki gruba olarak ayrılır.  Sade Panellerlde   10 mm, 20 mm,24 mm, 32 mm,36 mm, 40 mm, 44 mm e kadar standart   kalınlıklarımız var  ve her ölçü ve  her et kalınlığında imalarımız var.   Kapı Panellerinde ise   Panadur  ve Pandur extra olarak 2 farklı  ürün grubumuz var.  Burda da farklı  pazaralara farklı  çözümler sunuyoruz.

soytaş

PANADUR ve STP PANEL markaları altında XPS uygulaması ve isteğe bağlı olarak PLYWOOD uygulaması da yapılmaktadır. Ürünlerimizin toz, rüzgar, güneş ve her türlü yağıştan korunma özelliğiyle PANADUR ve STP PANEL markaları kısa sürede sektöründe aranılan isimler konumuna getirmiştir. Aynı zamanda özel siparişlerde ALUMINYUM Panel de üretilmektedir. Yine isteğe bağlı olarak hem beyaz hem de ahşap desenli düz panelleri PVC yerine HPL uygulamalı da yapılabilmektedir.

Firmamız, PVC Dekoratif Kapı Panelleri ve Düz Sandviç Paneller üzerine İstanbul-Hadımköy fabrikasında 13.000 m² kapalı alan ve 5.500 m2 açık alan olmak üzere toplam 18.500 m² alanda 2 fabrikada üretimini gerçekleştirmektedir.

soyaş

SOYTAŞ GROUP, Atatürk Havalimanına 35 km, Ambarlı Limanına 25 km, Halkalı Gümrüğüne ise sadece 30 km mesafede olmasıyla son derece stratejik bir konuda bulunmaktadır. Böylece ihracat işlemlerini çok daha kısa sürede gerçekleştirip müşterinin beklentilerine hızlı cevap verebilmektedir.

Kuruluşundan bu yana kaliteyi ilke edinen SOYTAŞ GROUP her yıl yatırımlarını artırarak büyümektedir. Makine parkında CNC kesme makineleri, CNC ebatlama makineleri, tam otomatik Termoform makineleri, Baskı presleri ve bir çok montaj hattı bulunduran firmamız, bu donanımı sayesinde yüksek kapasitede panel üretimine lider olarak devam etmektedir.

Aylık üretim kapasitemiz:

• Düz sandviç panellerde – 150.000 m² / ay

• Dekoratif kapı panellerde – 25.000 adet / ay

Üretilen mamullerin % 80’ni ihraç edilmekte ve böylece Türk ekonomisine de önemli katkı sağlanmaktadır. PANADUR markasıyla yurt dışına 48 farklı ülkeye satış yapmakta, iç piyasada ise STP PANEL adı altında 87 mevcut bayisiyle her şehirde yaygın dağıtım ağına sahiptir.

soytaş

Firmanız hangi sektörlere hizmet vermektedir?

Firmamız daha çok Pvc Kapı Pencere imalatçılarına cevap veren ürünler üretiyor ama  yine renovation, soğuk oda, panjur kutusu gibi farklı uygulamalarda da  Pvc Paneller kulanılmaktadır. 

Ürünlerinizi piyasaya dağıtım şekilleriniz hakkında bilgi verir misiniz?  

Ürünlerimizin dğıtımı toptancı firmalar aracılığıyla yapılmaktadır.

2013 Yılını firmanız açısından değerlendirir misiniz, ne gibi çalışmalar yaptınız?

2013 Yılında dikey bir büyüme gerçekleşmedi, yatay bir seyir izledi ama müşteri çeşitliliğimiz ve ulaştığımız  ülke sayısı olarak  daha geniş portföye hitap ettik. Satış oranlarımız yine %90 ihracat, %10 iç piyasa olarak kaldı.

soytaş

2013 yılında piyasaya sunduğunuz ürünleriniz ve özellikleri hakkında bilgi verir misiniz?

2013 Yılında özellikle Kapı Panellerinde Panadur EXTRA ürün çeşitlerimizi yeniledik ve daha zengin ve daha üst düzey müşteriye hitap etmeye çalıştık.

2014 Yılı için hedefleriniz ve yapmayı planladığınız çalışmalar hakkında bilgi verir misiniz? 

2014 Yılında, Almanya FENSTERBAU Fuarına katılacağız. Daha büyük  bir yer ve daha şık  bir  konseptle fuara katılacağız. Yine  GLASS-TECH  Düsseldorf  Fuarına da katılacağız. Ayrıca local ülke furarında da  bayilerimizi destekleyeceğiz. 

Şu anki piyasa koşullarını ve sektördeki yerinizi değerlendirir misiniz? 

Biz, ana sektörün yan ürün tedarikçisiyiz. PVC Panel pazarı, Pvc Kapı Pencere sektörünün %3-4  gibi  bir oranını temsil  ediyor. Bu oran aslında daha da düşüktü. %1 seviyelerindeyken biz bu oranı, yaptığımız çalışmalarla, minimum 10 yılı öngören kalite taahhütlerimizle  ve rekabetçi  fiyatlarımızla  ciddi oranda yukarı çektik. Üretim olarak şu anda  13.000 m² kapalı alanda 2 fabrikada  ve adet olarak dünyada ki en yüksek kapasiteli imalatçıyız.  Pvc Panel üretimi kolay ve sevkiyatı zor bir kalem olduğu için sektörde ciddi local imalatlar başladı ama  PANADUR  markasının güvenilirliği  ve devamında ki %100 müşteri memmuniyetiyle pazardaki yerimizi koruyoruz.

soytaş

Firmanızı ve ürünlerinizi rakiplerinizden ayıran en önemli özellikler nelerdir?

Panel her ne kadar üretimi kolay görünsede çok hassas ve %100 el işçiliği olan bir ürün. Ayrıca, ciddi reklamasyona  ve hatalara da açık. Bundan dolayı  bizi ayıran temel özellik kalitedir. 10 Yıl kesin garanti taahhüdümüzle %100 müşteri memmuniyeti sağlamaktayız.  Biz bu işe 2005 yılında başladık. Hatalarımız da oldu ama şuan da o kadar iddialıyız ki   PANADUR panelden 1 tane  mağdur olan müşteri yoktur. Dünyanın neresinde olursa olsun en ufak sıkıntıyı bile çözüyoruz ve müşterilerimiz bizim ürünlerimizi güvenerek alıyor.

Sizce sektörün gelişmesi için neler yapılmalıdır?

Gelişimin ana esası kalite ve iyi hizmettir. Kesinlikle rekabet için kaliteden taviz verilmemesi gerekir. Uzun vadede kalite hep kazandırmıştır.  Biz bunu gördük ve yaşıyoruz.

soytaş

Son olarak okuyucularımıza iletmek istediğiniz bir mesajınız veya öne çıkarmak istediğiniz bir konu var mı?

Hem ülkemizin hemde sektörümüzün gelişmesi, ürünlerimizin ciddiyetine, devamlılığına ve hizmetimizin kalitesine bağlıdır. Kesinlikle firmalar ürün kalitelerini belli bir standarta oturtmalı, hizmetlerini,  personel ve satış kadrolarının oluşturmalı ve uzun vadeli projeksiyonlarla, dünya pazarında söz sahibi olmalı. 2023 Yılı ihracat hedefleri için çok  büyük bir yük var üzerimizde biz bunun farkındayız ve her ne kadar şartlarımız zor olsa da  ülke dinanizmimiz ve coğrafi konumumuz bizi kesinlikle bu sonuçlara ulaştıracaktır yeter ki biz özverili, planlı, programlı ve disiplinli çalışmayı  elden bırakmayalım…

soytaş

www.soytasgroup.com

Benzer Konular

Yorumlar